Monday, October 10, 2011

わたしのしゅうまつ

せんしゅうまつは じゅうがつなのかからここのかまででした。 きんようびにしゅくだいをしました。どようびに ごごじゅうにじにおきました。ごごさんじまでチェロをしました。よじに、ジュリアードへいきました。Rehearsalをしました。しちじにプリンストンだいがくのともだちとばんごはんをたべました。ともだちのなまえはブランドンさんです。ブランドンもいちねんせいです。ちゅうごくじんです。にちようびにもジュリアードへいきました。さんじにともだちはプリンストンへかえりました。にちようびのよるにべんきょうしました。ごぜんいちじにねました。

4 comments:

  1. Looks like you had fun! Will you see your friend from princeton again anytime soon? Also that's cool you play the Cello, how did the rehearsal go?

    ReplyDelete
  2. I hope to visit my friend at Princeton sometime soon. My rehearsal was okay...thanks for asking!

    ReplyDelete
  3. こんにちわ Maddie, thanks for the comment!
    SM Town was OMGSOAMAZINGMYLIFEISCOMPLETE
    とてもすてきです!
    Being able to see them in person, after seeing them on Youtube for 3 years was definitely a fantastic experience. They looked just as good in real life 0.o
    I really really hope they can come again to New York, especially Super Junior :P

    I listen to Jpop as well! One of my favorite artists is Ayumi Hamasaki, her songs are so beautiful. I also like Namie Amuro, Girls Next Door, SMAP, ikimonogakari, Mai Kuraki, News, and many more that I can't think of right now because my mind is still stuck on SM Town XD

    What do you listen to?

    ReplyDelete
  4. にぎやかなしゅうまつですね。なんさいからチェロをしますか。そしてどんなinstrumentsをしますか。わたしはなにもしませんですがじゅういっさいからじゅうごさいまでバレトンをしました。プレンステンのともだちとばんごはんをどこでたべましたか。たべものはいいですか。

    ReplyDelete